24jam boleh shopping di PGMall🥰

24Jam

 Boleh

 Shopping

 Percuma di

 PGMall😱     

Oleh: Noor Azuana Binti Mat Noor aka BondaGold 
21 Februari 2023 | Selasa |6.34pagi

Adeh 5pagi pun boleh shopping😁✌️


Tiba2 teringat buku Teks yang diterima sebelum cuti sekolah belum lagi dibalut🥲, jadi kena shopping dulu pembalut buku Teks dan pembalut buku latihan. 

Alhamdulillah rezeki yang diterima sebagai insentif bulanan dari Public Gold, saya shopping semula kat pgmall. Dapat cashback reward  walaupun sen sen tetap dapat, itulah yg paling best😁

Meh tengok apa yang saya beli ni adalah untuk kegunaan persekolahan anak-anak. Ye lah anak saya jumlahnya ramai kan. So kena beli pun sikit-sikitlah dulu ikut turn🤣. Selagi boleh guna kita guna, dah tak boleh guna barulah kita buang. 

Begitulah arwah mak dan abah saya ajar kami 9adik beradik jangan nak membazir walaupun kita mampu beli setiap hari😅. 

Alhamdulillah ini bukan kali pertama saya beli barang kat kedai online ni, berbaloi sangat sebab ada kualiti walaupun harga marhaen🥰. Terdetik juga nak beli barang sekolah anak2 berjenama, tapi tunggulah gaji saya mencecah 100k barulah saya beli, tanpa tengok harga gitew. 🤗😁. Mybe masa ni saya boleh belikan untuk cucu-cucu saya pula😆.

Alhamdulillah shopping pun guna c-wallet PGMall.  Apa tu C-wallet PGMall? Bahasa mudah untuk kita faham adalah apa saja yang kita sendiri shopping kita akan dapat cashback reward. Cashback reward ni akan terkumpul di dalam C-Wallet PGMall. Bukan itu sahaja, kita juga boleh dapatkan voucher free shipping dan kadang2 kena redeem cepat voucher cash RM10/ RM5 bersyarat belian shopping mesti lebih RM100/RM50. **Ikut terma & syarat semasa**

Ini contoh jika nak dapatkan cashback reward setelah membuat pembayaran di PGMall. kita akan terima dari 0.5% sehingga 3.5% cashback reward!

Saya share link jika tn/pn nak shopping🤗

1.Pembalut buku latihan https://pgmall.my/p/T227/1741?referralPgCode=ana_azuana821120@yahoo.com

2. Beg Kid Dinosaur https://pgmall.my/p/M237/0649?referralPgCode=ana_azuana821120@yahoo.com

3. Beg Duffel Pony https://pgmall.my/p/L237/0656?referralPgCode=ana_azuana821120@yahoo.com

4. Pembalut Buku Teks https://pgmall.my/p/G228/1265?referralPgCode=ana_azuana821120@yahoo.com

SHOP|EARN|SHARE

nak simpan Emas juga boleh di sini 👇

https://www.publicgold.me/bondagold

#BondaGold #BijakShoppingBelanja

Dah ready nak simpan emas ? PM BondaGold https://www.publicgold.me/bondagold 

Info semasa Emas dikongsikan dalam my Telegram, jemput join 🤗 https://bit.ly/noorazuana

Simpan emas?
Salam/Hi, saya Cik Ida, boleh saya bantu?
Noor Azuana Binti Mat Noor
PG00233234 | +60105176268
FOUNDER MASTER DEALER 
PUBLIC GOLD BUSSINESS OWNER INTERNATIONAL

Pencapaian Peribadi Sejak Jun2020 di Public Gold
  • Top Producer Bronze Bulan Ogos 2020
  • Top Producer Bronze Bulan September 2020
  • Club Recruitment 100 November 2020
  • Top Producer Platinum Bulan November 2020
  • Top Producer Silver Bulan Disember 2020
  • Top Producer Bronze Bulan Januari 2021
  • Top Producer Gold Bulan Februari 2021
  • Top Producer Bronze Bulan Mac 2021
  • Top Producer Bronze Bulan Apr 2021
  • Top Producer Bronze Bulan Mei 2021
  • Top Producer SilverBulan Jun 2021
  • Top Producer Bronze Bulan Sept 2021
  • Top Producer Bronze Bulan April 2022
  • Top Producer Silver Bulan Mei 2022
  • Club Recruitment 100 Mei 2022
  • Top Producer Platinum Bulan Jun 2022
  • Top Producer Platinum Bulan Julai 2022
  • Top Producer Gold Bulan Ogos 2022
  • Top Producer Gold Bulan Sept 2022
  • Top Producer Silver Bulan Feb 2023 
  • Top Producer Platinum Bulan Mac 2023
  • Founder Master Dealer Achievement Mac 2023
  • Top Producer Gold Bulan April 2023



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 Perbezaan kenapa anda patut pilih Ar-Rahnu rakan kongsi Public Gold berbanding Pajak Gadai Konvensional.

21 Kelebihan Memiliki Syiling Emas Dinar 999.9

Akaun GAP Junior untuk Si Manja Anda di Public Gold